Urząd Gminy Biała Podlaska informuje o uruchomieniu cyklicznych dyżurów Punktu Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, skierowanych do mieszkańców miasta oraz okolicznych miejscowości. Inicjatywa ma na celu ułatwienie mieszkańcom załatwiania spraw związanych z usługami gazowymi bez konieczności wyjazdu do oddziałów poza gminą.
Punkt Obsługi Klienta będzie działał w budynku Urzędu Gminy Biała Podlaska przy ul. Prostej 31. Dyżury pracownika PGNiG Obrót Detaliczny zaplanowano na trzy wtorki w styczniu 2026 roku: 13, 20 oraz 27 stycznia, w godzinach od 9.00 do 15.00.
W ramach funkcjonowania punktu mieszkańcy będą mogli uzyskać kompleksową obsługę w zakresie usług gazowych, w tym m.in. informacje dotyczące umów, rozliczeń, taryf czy zgłoszeń związanych z dostawą gazu.
Urząd Gminy zapowiada, że informacje o kolejnych terminach dyżurów będą publikowane z dwutygodniowym wyprzedzeniem na oficjalnej stronie internetowej gminy.










Bądź pierwszym który zostawi komentarz.