Oszust podając się za pracownika banku poinformował telefonicznie mieszkańca Białej Podlaskiej o włamaniu na jego konto. Po tym zalecił wygenerowanie i wysłanie kody BLIK. W ten sposób stracił 5 tysięcy zł.

Nieznany sprawca doprowadził zamieszkującego w Białej Podlaskiej obywatela Białorusi do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Oszust zadzwonił na telefon pokrzywdzonego, podając się za pracownika Alior Banku oraz poinformował o dokonaniu włamania na jego rachunek bankowy. Po tym nakazał wygenerować i przekazać kody płatności BLIK. Po ich uzyskaniu rozłączył się.

Pokrzywdzony następnie sprawdził, że z jego rachunku bankowego w Alior Banku dokonano dwóch wypłaty pieniędzy w bankomacie Warszawa Stacja Metra Dworzec GD za pomocą kodu BLIK w dwóch kwotach 2000 zł. i 3000 zł. Postępowanie prowadzi KMP Biała Podlaska.