Miejska strona oraz aplikacja mają nową, bardzo ważną funkcję. Jeżeli widzisz zniszczony przystanek czy też uszkodzoną kamerę monitoringu możesz w szybki sposób zgłosić problem, którym zajmą się odpowiednie osoby.
Nowa zakładka znajdująca się na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej będzie służyć zgłaszaniu oraz sprawnemu rozwiązywaniu problemów mieszkańców Białej Podlaskiej. Zgłoszony problem, dana informacja, trafi niemal bezpośrednio do odpowiednich osób zajmujących się danym tematem.
Mieszkańcy nie będą musieli już pisać skomplikowanych wniosków, składać ich w sekretariacie czy umawiać się na wizytę. Po kliknięciu w zakładkę “Zgłoś problem” na stronie bialapodlaska.pl czy też w ikonę o tej samej nazwie w aplikacji mobilnej Miasto Biała Podlaska, osoba będzie przekierowana do wypełniania prostego formularza.
Aplikację mobilną można pobrać tutaj.
W formularzu osoba wypełnia podstawowe informacje, zaczynając od kategorii problemu i jego rodzaju (dzięki temu administrator przekazuje problem do rozwiązania konkretnym wydziałom i osobom odpowiedzialnym). Należy podać również swoje imię i nazwisko, numer kontaktowy oraz adres mailowy, na który dociera potwierdzenie zgłoszenia.
Oprócz podstawowych informacji osoba korzystająca z aplikacji może wysłać załącznik w postaci fotografii oraz lokalizacji, której dotyczy problem. Dzięki temu jego rozwiązanie będzie jeszcze szybsze i łatwiejsze.
Zgłosić problem można bezpośrednio na podstronie : http://www.bialapodlaska.pl/zglos-problem/lista.
Po otrzymaniu takiego zgłoszenia administrator przekazuje je osobom odpowiedzialnym i docelowym wydziałom, które formułują odpowiedź albo wykonują konkretne działania w celu usunięcia usterki. Informacja o rozwiązanym problemie dociera do osoby zgłaszającej i może zostać opublikowana w serwisie.
Bądź pierwszym który zostawi komentarz.