Z docierających do PGE sygnałów wynika, że nieznane i nieuprawnione osoby, podając się za PGE wysyłają fałszywe e-maile wzywające do zapłaty. Oszuści wysyłają również takie wezwania w formie papierowej.

Na stronie PGE pojawił się komunikat:

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

To jednak nie wszystko. Oszuści wysyłają również fałszywe wezwania do zapłaty pocztą tradycyjną. Przykład fałszywego wezwania do zapłaty:

W fałszywych wezwaniach różni się również koperta, od tych wysyłanych przez PGE:

U góry koperta, w której wezwania wysyłają oszuści. Z dołu oryginalna koperta PGE.

Aby nie dać się oszukać w przypadku otrzymania takiej wiadomości należy natychmiast skontaktować się z PGE.