W zeszłym tygodniu po Białej Podlaskiej jeździła ciężarówka propagująca treści wymierzone w Kościół Katolicki. Kontrowersyjna akcja promowała Halo.Radio, internetową rozgłośnię stworzoną przez lewicowych dziennikarzy.

Ciężarówka pojawiła się w Białej Podlaskiej 17 listopada i przemierzała ulice miasta aż do niedzieli. „Poniżanie kobiet”, „szczucie na LGBT”, „gwałcenie dzieci”, „Ordo Iuris u władzy” – oto kilka haseł, które można było przeczytać na umieszczonych na niej plakatach autorstwa Halo.Radia.

Stacja stworzona w 2019 roku przez Fundację Obywatelską koncentruje się na tematyce społeczno-politycznej i jest związana ze środowiskami lewicowymi oraz liberalnymi. W internecie oraz w przestrzeni publicznej Halo.Radio prowadzi kampanię pod hasłem „Ile kosztuje nas Kościół?”, w której rozpowszechnia antyklerykalne, prowokacyjne komunikaty.